Zapraszam na kolejne spotkanie o pracy w chmurze.
Temat wybraliście sami w ankiecie po poprzednim webinarium.
Tu znajdziesz link do zapisu wydarzenia w serwisie facebook.
Zapis spotkania w serwisie YouTube można obejrzeć na tej stronie.
Po webinarium wysyłam mailem imienne potwierdzenia uczestnictwa (dotyczy to również osób, które będą oglądały nagranie w późniejszym terminie). Żeby takowe otrzymać trzeba zostawić swoje dane na formularzu, który jest na tej stronie.
Co to jest Power Automate i z czym to się je?
Power Automate to usługa, która powiększa możliwości usługi Office 365 i oszczędza czas pracy. Dzieje się to poprzez automatyzację pracy i tworzenie nowych połączeń między składnikami pakietu Office 365.
Dzięki temu można:
- dodać funkcje, które nie zostały domyślnie wbudowane (a są bardzo potrzebne),
- oszczędzić czas poprzez automatyzację pracy.
Jeżeli są jakieś czynności w Office 365, które często wykonujesz i wymagają dużo czasu, to na 99,99% można je zautomatyzować w Power Automate.
Do korzystania z Power Automate NIE TRZEBA umieć programować! Wystarczy wykorzystać proste w użyciu kreatory, które „prowadzą za rękę”.
Jest bardzo dużo scenariuszy zastosowania „Power Automate”. Ograniczeniem jest tylko nasza wyobraźnia. Dzięki niemu możesz np.:
- zapisać załączniki z maila w wybranym katalogu dysku,
- dostać powiadomienie o przekazanym na dysk pliku,
- dostać powiadomienie o wypełnionym formularzu jeżeli spełnia on jakieś warunki,
- zapisać w zespole Teams anonimowe ankiety wysłane przez Forms,
- dostać (lub wysłać) powiadomienie o dodaniu nowego pliku do dysku,
- utworzyć bazę zgłaszanych pomysłów,
- kopiować pliki między różnymi klasami,
- połączyć dysk OneDrive z dyskiem Google,
- zbierać i automatyczne udostępniać dane wysyłane przez użytkowników,
- zabezpieczać pliki na dysku zespołu przed przypadkowym usunięciem,
- i wiele, wiele innych.