Zapraszam na serię bezpłatnych webinarów o podnoszeniu swojej produktywności.
Będzie to kilka spotkań poświęconych podnoszeniu swojej produktywności. Będą mały charakter warsztatowy.
Zarządzanie zadaniami
Na pierwszym webinarze zajmiemy się zarządzaniem zadaniami.
Koncentrowali się będziemy na pracy osobistej, ale zahaczymy również o pracę w zespole.
(Darmowy?) Microsoft Office 365 + Metodyka
W czasie spotkania będę demonstrował narzędzia wchodzące w skład pakietu Microsoft Office 365 służące podnoszeniu produktywności. W narzędziach tych zaszyta jest metodyka pracy. Pokażę jak ją prawidłowo wdrożyć.
Pokażę skąd wziąć darmową i legalną licencję na Microsoft Office 365.
Dla kogo ten webinar?
Dla osób, które chcą usprawnić swoją pracę.
Kiedy, jak i gdzie?
Termin: 9 listopada 2022, godz. 18:00 – 19:00.
Spotkanie jest darmowe, ale wymagana jest rejestracja.
Jak dołączyć?
Zostanie przeprowadzone w Microsoft Teams. Nie trzeba nic instalować.
Osobom, które się zarejestrują wyślę link do dołączenia.
Rejestracja odbywa się przez stronę https://forms.office.com/r/DGwp2t59wD
Potwierdzenie udziału
Uczestnicy webinarium otrzymają imienne potwierdzenia udziału.
W programie:
I. Co to jest zadanie?
II. Co to znaczy zarządzanie zadaniami?
III. Narzędzia do zarządzania zadaniami w Microsoft Office 365.
IV. Zarządzanie zadaniami w Microsoft To Do.
V. Sesja pytań i odpowiedzi.